Accéder au contenu

Opowiemy Wam, jak zaprojektowaliśmy naszą eko-witrynę internetową

Close

Nasza misja

W Expanscience wspieramy ludzi w kształtowaniu ich dobrego samopoczucia.

Matka z małą dziewczynką na lawendowym polu

Działamy dla dobra dzieci i niemowląt, pomagamy zapewnić spokój rodzicom, ale też wspieramy osoby cierpiące na artretyzm w taki sposób, aby mogły robić to, co kochają, jak najdłużej.

Wierzymy, że dobrostan kobiet i mężczyzn jest ściśle związany ze zdrowiem naszej planety. Chcemy wywierać pozytywny wpływ na otaczający nas świat. Każdy z nas ma do odegrania własną rolę, ale to razem osiągniemy ten cel!

Zobacz wideo z nasza misja

 

01

Kultywowanie modelu rodzinnej, niezależnej firmy z certyfikatem B Corp

Kultywujemy model rodzinnej, niezależnej firmy zanurzonej w środowisku lokalnym, dumnej ze swojego dziedzictwa made in France, otwartej na świat.

74%

produktów Mustela jest produkowanych we Francji w naszym zakładzie w Epernon (departament Eure-et-Loir)

Nasz odpowiedzialny łańcuch dostaw w Peru ze spółką Deshidratados Tropicales Awokado, marakuja i maca wchodzą w skład wielu produktów i składników aktywnych Expascience. Surowce te pochodzą ze zrównoważonych, sprawiedliwych upraw, przede wszystkim z Peru. Pozyskiwaniem i obróbką tych surowców zajmuje się nasza spółka lokalna Deshidratados Tropicales. Dzięki temu mamy kontrolę nad całym łańcuchem dostaw i ograniczamy nasz wpływ na środowisko i społeczeństwo. #ZrównoważoneUprawy Ochrona lokalnej bioróżnorodności Walka z wylesianiem #Zatrudnienie: 350 producentów wspieranych przez naszą działalność w Peru #RozwójGospodarczy Peruwiańskie uprawy utrzymywanie dzięki wieloletniemu zaangażowaniu Zrównoważone ceny dla producentów

02

Naturalne podejście do zdrowia i oferta przyjazna środowisku

Rozwijamy coraz bardziej naturalne, strategiczne podejście do zdrowia, oparte na wiedzy i doświadczeniu w zakresie pozyskiwania składników roślinnych. Zarówno nasza oferta, jak i światowa strategia są coraz bardziej odpowiedzialne i zaangażowane, o czym świadczy przyznany nam certyfikat B Corp.

95%

składników pochodzenia naturalnego w produktach Mustela

100%

formuł myjących w produktach Mustela jest biodegradowalnych

03

Zapewnienie każdemu możliwości kształtowania swojego dobrego samopoczucia

Zapewniamy wsparcie zarówno w walce z artretyzmem, jak i w pielęgnacji skóry. Dostarczamy sposobów, aby dbać o siebie, swoje ciało i ogólne dobre samopoczucie każdego dnia, przez całe życie.

70

lat badań nad fizjologią skóry niemowląt

8 000

Od 2014 r. zbadaliśmy potrzeby 8000 pacjentów cierpiących na artretyzm, aby w znaczący sposób poprawić ich codzienność.

04

Tworzenie coraz bardziej sprawiedliwego i opartego na współpracy modelu biznesowego

Rozwijamy odpowiedzialne praktyki biznesowe przyjazne człowiekowi i środowisku. Jako firma z certyfikatem B Corp, czynimy interes ogółu kluczowym elementem naszego modelu biznesowego.

100%

naszych łańcuchów dostaw surowców roślinnych wdrożyło plan działań CSR.

300

Dzięki naszemu wsparciu od 2011 r. 300 dzieci w Burkinie Faso uzyskało dostęp do edukacji.

05

Polepszenie samopoczucia pracowników i zwiększanie ich zaangażowania

U nas potencjał każdej osoby składa się na sukces nas wszystkich! To motto przyświeca naszym działaniom każdego dnia. Ponieważ czynnik ludzki jest w naszej firmie niezwykle istotny, wiemy, że zaangażowanie każdego pracownika jest kluczowe, aby realizować nasze projekty i stawiać czoła przyszłym wyzwaniom.

4,86%

W 2022 r. 4,86% budżetu wynagrodzeń przeznaczyliśmy na szkolenia.

20

pracowników „Open People” szerzy w firmie koncepcję open innovation.

06

Sukces firmy przy jak najmniejszym wpływie na jej otoczenie

Od dostaw surowców, przez proces produkcji, aż po dystrybucję – dokładamy starań, aby każdego dnia ograniczać nasz ślad węglowy. W tym celu wraz z marką Mustela i w ramach pozyskiwania składników aktywnych naszych kosmetyków podejmujemy działania zgodne z polityką zero waste i mające na celu ochronę bioróżnorodności, wspieranie gospodarki o obiegu zamkniętym i przyczynianie się do światowej neutralności węglowej do 2030 r.

-145

ton plastiku mniej pomiędzy 2010 a 2022 rokiem r. dzięki opracowywaniu produktów z poszanowaniem społeczności i środowiska

43%

składników aktywnych naszych kosmetyków pochodzi z upcyklingu.

top of page